Hopp til innholdet

🎗 30 dager fornøyd-garanti

Handlekurv

Vognen din er tom

 

På denne siden kan du lese våre kjøps- og leveringsbetingelser for private kunder.

Hvis du ønsker å lese vår Du klikker her for private kunder her.

Følgende betingelser gjelder alle bestillinger som er gitt av kunden (fremover også kalt "deg") på Wulff Belton AB (org.nr556446-8105), fremover kalt "Wulff Belton", "Us" eller "We", på Wulff Beltons nettsteder, via post, telefon eller andre kontaktstier (i fellesskap kalt "nettsted").

Prisene

Prisene Priser som er spesifisert på nettstedet er spesifisert eksklusiv merverdiavgift eller inkludert mva, avhengig av hva kunden på nettstedet har tatt for valg. Uansett hvordan prisene vises på nettstedet, blir prisene alltid summert, inkludert moms og andre kostnader før du fullfører kjøpet.

Betalingsalternativer Private personer betaler gjennom Shopify -betalinger der du kan velge å betale med Klarna, lønn/kredittkort, butikklønn, Apple Pay og Google Pay.

Betalingsalternativer som tilbys via Klarna er kortbetaling, direkte betaling, faktura og delbetaling.Klarnas bruksvilkår.

Bestilling På Wulff Belton kan du bestille produktene via nettstedet.

Leveranse

Wulff Belton holder de fleste produktene som vises på nettstedet. Produkter som er på lager sendes normalt innenfor antall spesifiserte arbeidsdager. Hvis leveringstiden ville avvike fra dette, kunngjør Wulff Belton deg som kunde, forutsatt at du har angitt en riktig e -postadresse. I tilfelle forsinkelse har du rett til å kansellere kjøpet uten ekstra kostnad, forutsatt at bestillingen din refererer til produkter innen det vanlige området. Hvis leveringstiden avviker betydelig mellom forskjellige produkter, forbeholder vi oss retten til å dele leveringen din.

ShippingWulff BeltonBruker DB Schenker som hovedbærer for å håndtere forsendelser. Andre fraktalternativer kan også oppstå avhengig av utformingen av produktet og mottakerens beliggenhet. Fraktalternativer som tilbys inkluderer agenter og hjemlevering samt pallforsendelser. Fraktgebyret avhenger av produktets pris og karakter og presenteres før fullført kjøp.

Transportskader Hvis produktet slipper unna eller at du oppdager at forsendelsen er skadet, ber vi deg først rapportere dette til speditøren. Kontakt deretter serviceavdelingen vår på support@beltton.se og indikerer saksnummeret ditt fra speditøren.

Forsendelse til utenlandske fylker Vi kan på forespørsel skip til andre land enn Sverige. Vennligst send oss ​​din forespørsel til info@beltton.se. Europeiske selskaper med gyldig momsnummer trenger ikke å betale den svenske momsen. Vi vil uten unntak krever forskuddsbetaling eller kredittkortbetaling. We reserve the right to refuse sales to foreign countries.

Ångrade köp

Vi vill att du som kund ska ha möjlighet att undersöka de produkter du köpt ifrån oss. Därför ger vi dig 30 dagar Nöjd-Kund-garanti. Har du för avsikt att utnyttja garantin önskar vi att du meddelar oss så snart du kan, dock senast inom 30 dagar från att produkt erhållits. För att vi ska kunna godkänna din retur i enlighet med Nöjd-Kund-garanti måste vissa kriterier vara uppfyllda. Kontakt support@beltton.se for mer informasjon.

När man väljer att nyttja Nöjd-Kund-Garanti så står du som kund för returfrakten, denna går att köpa ifrån oss. Observera att vi inte har någon möjlighet att hämta paket hos ombud eller som rekommenderat brev. Vi tar endast emot returer som skickas med företagspaket enligt instruktioner från vår serviceavdelning.

Outlösta paket För paket som inte löses ut av kund inom angiven liggtid, förbehåller vi oss rätten att debitera kunden för fraktavgift, speditörens returfrakt till Wulff Beltton samt administrationsavgift. Detta gäller även om Wulff Beltton har skickat produkten till kunden "fraktfritt".

Ångerrätt Du har rett til å angre på kjøpet innen 14 dager i henhold til Distance Contracts Act (2005: 59). Avbestillingsperioden begynner å søke fra den dagen du har mottatt produktet. Produktet må returneres i uendret tilstand for at du skal motta fullstendig kreditt eller refusjon. Kreditt eller refusjon gjøres normalt innen 10 virkedager etter godkjent avkastning. Du som kunde er ansvarlig for avskrivningen som oppstår hvis du håndterer produktet i større grad enn det som er ansett som nødvendig for å bestemme egenskapene og funksjonen til produktet. Avskrivningen kan finne sted med opptil 100% av verdien av produktet. Du som kunde er ansvarlig for fraktkostnaden hvis du velger å angre på kjøpet. Pakker som er skadet eller tapt ved en returforsendelse der fraktdokumentet ikke er kjøpt gjennom det profesjonelle magasinet vi ikke kan ta ansvar for.

Returadresse

Wulff Belton AB
Åkerbärsvägen 26
611 38 Nyköping, Sverige

Garanti - og klager

Wulff Belton er ansvarlig for å hjelpe kunden i forbindelse med et garantikrav, forutsatt at produktet er kjøpt hos oss. De fleste produkter i vårt utvalg dekkes av 1 til 10 års garanti fra produsenten. Lengre garantitider kan også gjelde for visse produkter. Garantitider og betingelser kan leses på en enkeltprodusents nettsted, merk at forholdene kan skille mellom private personer og selskaper. Legg også merke til at noen produsenter tilbyr en utvidet garantiperiode hvis du registrerer produktet på nettstedet deres.

For det første vil produktet bli reparert, men erstatning kan også finne sted hvis reparasjonskostnadene blir urimelig høye.

Feil på grunn av følgende årsaker dekkes vanligvis ikke av produsentens garanti:

  • En ulykke etter at du har mottatt produkt
  • Omsorg
  • Unormal bruk
  • At du ikke har fulgt omsorgs- og serviceinstruksjoner
  • Det som anses å være slitasje og rive deler

Hvis det oppstår en skade, kan du kontakte serviceavdelingen på support@beltton.se, så hjelper vi deg med å lage en servicesak. Skriv inn bestillingsnummeret ditt i tillegg til en kortere feilbeskrivelse for raskere håndtering.

Klager for forbrukerkjøp Når du handler som privatperson gjennom nettstedet vårt, gjelder alltid avstandskontraktloven (2005: 59) og over disken alltid for forbrukerkjøpsloven (1990: 932), som gir deg 3 års klager. Klagenes rettighet dekker bare produksjonsfeil. Det er viktig å undersøke produktet nøye når du mottar det.

I tilfelle en klage som finner sted senere enn 6 måneder fra resepsjonen, må du som forbruker demonstrere at det er en produksjonsfeil for at feilen skal dekkes av klagesretten. Du må annonsere produktet ditt innen rimelig tid fra det faktum at feilen er oppdaget eller burde vært oppdaget.

For mer informasjon se www.konsumentverket.se.

Hvis du ønsker å bruke garantien din eller annonsere produktkontakt, kontakt serviceavdelingen på support@beltton.se, så hjelper vi deg med å lage en sak. Skriv inn bestillingsnummeret ditt i tillegg til en kortere feilbeskrivelse for raskere håndtering.

Når det gjelder en godkjent klage, er vi ansvarlige for alle kostnader, inkludert fraktkostnader.

Returadresse

Wulff Belton AB
Åkerbärsvägen 26
611 38 Nyköping, Sverige

Tvist Hvis du er misfornøyd med kjøpet eller håndteringen av saken din, anbefaler vi at du først og fremst kontakter vår kundeservice via e -post eller telefon.

Hvis vi ikke kan være enige, må en tvist som et resultat av denne avtalen avgjøres under svensk lov og av den svenske domstolen.

Hvis du er forbruker, har du også rett til å få tvisten prøvd gjennom alternativ tvisteløsning, forutsatt at saken oppfyller kravene til håndtering (f.eks. Tid og verdibegrensninger). Vi forplikter oss til å delta i tvisteløsning med en forbruker i samsvar med loven om alternativ tvisteløsning i forbrukerforhold (2015: 671). Nevnt for alternativ tvisteløsning er:

Det generelle klagestyret
Boks 174, 101 23 Stockholm
www.arn.se

I tillegg lager EU -kommisjonen en tvisteløsningsplattform til disposisjon for forbrukere. Dette lar deg som forbruker løse tvister i forbindelse med ordrene dine på nettet uten å måtte gå til retten. Tvisteløsningsplattformen er på den eksterne lenken ec.europa.eu/consumers/odr/.

Personlig informasjon

All personlig informasjon du sender til Wulff Belton blir håndtert i samsvar med Wulff Beltons policy for informasjon om behandlingen av personopplysninger. Etter at du har fullført kjøpet fra Wulff Belton, kan e -postadressen og mobilnummeret ditt brukes til direkte markedsføringsformål. Du har alltid rett til å nekte direkte markedsføring ved å melde deg ut fra å sende en lenke med lenke i meldingen som er sendt til deg. Les mer om policyen vår her.

Annen

Vi forbeholder oss retten til å nekte salg til selskaper eller privatpersoner på vilkårlig grunn.

Feil informasjon Vi reserverer oss for alle skrivefeil som, men ikke utelukkende:

  • Feil publiserte priser
  • Feil spesifikasjoner og tekniske data
  • Feil bilder
  • Feil kompatibilitet

Vi forbeholder oss retten til å sikre at bestilte produkter kan betales til leverandøren vår, og at vi derfor ikke kan oppfylle vår avtale. Hvis dette skal gjøres, vil vi kontakte deg, og så langt det er mulig prøver vi å finne et tilsvarende produkt.

Force majeure Hvis du er forbruker, er det som er fastsatt i forbrukerinnkjøpsloven (1990: 932) angående fritak fra sanksjonen for manglende oppfyllelse av en viss forpliktelse i denne avtalen.

I tilfelle av uklarheter eller spørsmål, er du mer enn velkommen til å kontakte vår kundeservice. Avtaler mellom deg og oss er inngått på svensk med mindre annet er eksplisitt avtalt i den enkelte sak.

Kontakt oss

0155-29 26 00

Kundeservice

Kjøp, bestilling, produktinformasjon, bestilling og leveringsinformasjon.
Post: info@beltton.se

Serviceavdelingen

Garanti, klager, reparasjoner og omvendte kjøp
Post: support@beltton.se

Returadresse:

Wulff Belton AB

Åkerbärsvägen 26

611 38, Nyköping, Sverige

Adresse:

Wulff Belton AB

Boks 561

611 10 Nyköping, Sverige

 
 

30 DAGAR NÖJD-KUND-GARANTI

Vi vill att du som kund ska vara 100% nöjd med ditt köp.

ABONNER PÅ VÅRT NYHETSBREV

Kampanjer, nye produkter og salg. Direkte til innboksen din